neděle 14. května 2017

Po dlouhé době v ateliéru Fotostudio91

Když nad tím tak přemýšlím, je to už docela doba, co jsem naposledy stála před plátnem v ateliéru... Brzy to budou dokonce dva roky, takže o to nadšenější jsem z fotografií, které vznikly tak nějak náhodou, úplně spontánně při plánování naší účasti na fotofestivalu.

Neubránila jsem se vzpomínce, kdy jsem do ateliéru Fotostudio91 zavítala vůbec poprvé. Tehdy, snad před osmi lety, sídlil ještě na jiné adrese a já jej hledala asi půl hodiny.

 Fotograf, pan Josef, si mě pozval na nafocení portrétních fototestů. Jela jsem přímo ze školy a byla jsem nervóznější, než před písemkou z fyziky, kterou jsme ten den psali. (Ale já to chápu, na té fyzice už vlastně nebylo moc co zkazit :D )


První série fotek nebyla moc dobrá. Tvářila jsem se křečovitě, neuměla jsem si hledat světlo a o nějakých výrazových hrách nemohla být ani řeč.Naštěstí díky úžasnému přístupu fotografa se alespoň pár dobrých snímků povedlo a my navázali výbornou spolupráci, která trvá až doposud.

První fotky asi nikdo nikdy nepoužil a skončily v propadlišti dějin (ikdyž čas od času se nad nimi královsky pobavíme), ale za tu dobu jsem mu již nesčetněkrát pomohla jako modelka na různých workshopech a fotoakcích, nebo zapózovala na propagační materiály. On mi naoplátku vždy vyšel vstříc a pořídil perfektní promo fotografie, které jste mohli vidět nejen na našich stránkách. Fotostudio91 prostě umí :)


Jinak tomu nebude ani teď, respektive 9. června, kdy startuje velký třídenní fotofestival ValmezOpen (stránka události zde), kde v několika úsecích narazíte i na nás :) Na své si přijdou reportážní fotografové, autoři fashion foto, aktu, industrialu, makra, analogových fotek či experimentální fotografie. Pokud si budete chtít zafotit s námi pinupkami, pak na nás natrefíte v sekci inscenované a old fashion fotografie u parního vlaku (zde budeme fotit pravděpodobně pin up) a v historické kavárně (zde budeme s největší pravděpodobností fotit inscenovanou historickou módu). Využijte poslední volná místa a přihlašte se ;)

A nakonec ještě zabrousím do archeologie. Fotografii z našeho prvního focení jsem i přes všechnu snahu bohužel nenašla, tak přikládám fotku z toho druhého. Vůbec netuším co, proč nebo pro koho jsme fotili, ale mám pocit, že se z fotky dívá úplně jiný člověk...  (25.11. 2010)
Tak krásný zbytek neděle!  Y.DM:)

5 komentářů :

  1. Tlustá s bokama jak skříň a vyžratýma stehniskama a ještě místo ksichtu ovar :-D Opět sloužící všeobecnému posměchu kolegu v práci a své ostudě :-D :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, pobavili jsme se nad tímto příspěvkem náramně :D

      Vymazat
    2. @Anonymní ... tady má někdo místo mozku samý tlustý :-D Musíte mít náramně zajímavý život, když nemáte na práci nic jiného než hejtovat milou mladou dámu, které může být pro smích leda tak Váš příspěvek :-D

      Vymazat
  2. Ta poslední fotka - super vlasy, akorát ten top (nebo šaty, tzv. podpičovky, extrémně oblíbený plesový úbor patnáctek :-D ) bych v životě netipovala, že patřil do Tvé garderoby :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Mno, měla jsem jej půjčený od kamarádky, která měří asi 180 cm :D ale věř, že před těmi osmi lety jsem měla mnohem horší části garderoby, než tohle :D

      Vymazat