pondělí 28. července 2014

Jednoduchý návod na ležérní vintage účes (40´s inspired)

Dlouho jsem nepřispěla žádným návodem na dobovou ,,úpravu" zevnějšku. Proto dnes na odlehčení, mezi přívalem příspěvků z různých akcí, přidávám krátký a velmi jednoduchý návod na vytvoření vintage účesu pro běžné denní nošení.

Jako vždy začínám fotografií, jak vypadaly moje vlasy před úpravou - naprosto neupravitelně :))


Po základním ošetření balzámem na vlasy jsem si načesala pěšinku na stranu. Pramen ofiny jsem prozatím sepla pinetkou, aby nepřekážel. Zbytek vlasů jsem po cca 3cm širokých pramenech natočila na klasickou kovovou kůlmu. Natočila jsem je ve vertikální poloze směrem dozadu. (Kůlma se používala už tehdá, když nebyl čas na natáčky. Dokonce i M. Dietrichová ji ve filmu ,,Modrý anděl" nahřívá nad svíčkou a pak si kulmuje vlasy - díky Bohu za elektřinu!)


Teď přišel čas na ofinu. Než vychladnul zbytek vlasů, postříkala jsem pramen ofiny vodou smíchanou s tužidlem. Vlhký pramen jsem vytvarovala pomocí hřebenu do kladené vlny (návod na kladenou vlnu zde).


Nakonec jsem zbytek vlasů rozčesala přes kulatý kartáč, čímž vznikly pravidelné horizontální vlny. To vše jsem zafixovala lakem na vlasy.


Tolik pro dnešek, příště se můžete těšit na další reportáže z akcí. Momentálně teď probíhají poslední úpravy před nácvikem naší Be PIN UP módní přehlídky, která bude mít premiéru na letošní slovenské SAHAŘE. Když si tak říkám, minulé nácviky byly docela šílené, možná (se souhlasem slečen a gentlemana) ten nadcházející nafotím a podělím se o něj s Vámi :)))

Zároveň také postupně začínáme řešit příští sezonu a pomalu se poohlížíme po rozšíření našeho týmu. Do letošního listopadu musíme stihnout zatím ten největší projekt, do jakého jsme se pustili, ale zatím jsme ještě skoro ani nezačali (klasika...), tak nám držte palce!

Hezký zbytek dne Y.DM:)

1 komentář :

  1. jsi moc krásná, to opálení ti sluší :)

    OdpovědětVymazat